A weboldalon cookie fájlokat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Önnek. A weboldal böngészésével hozzájárul a cookie-k használatához.

Már elérhető az NKM Energia chatbotja

2019. július 2.
 

2019.07.02. Budapest – Az NKM NRG-1A (ejtsd: energia) nevű chatbotja már elérhető a társaság weboldalán és online ügyfélszolgálatán. A chatbot egyelőre tanuló üzemmódban nyújt teljeskörű és azonnali (7/24) segítséget az ügyfelek számára az NKM Energia Zrt. megalakulásával kapcsolatban felmerülő kérdésekben.

 

Az NRG-1A chatbot egy számítógépes program, amely írásban kommunikál a felhasználókkal, és részben, vagy témától függően akár teljes egészében átvesz bizonyos ügyfélszolgálati szerepeket, feladatokat. A chatboton keresztül az általános tájékoztatáson felül az ügyfelek hozzáférnek az ügyfélszolgálatok listájához, valamint nyitva tartásához.

A beérkező kérdések alapján folyamatosan fejlesztjük és frissítjük a válaszokat.

 

A jövőben az NKM egyik fő célja az lesz, hogy digitális platformokon keresztül számos olyan lehetőséget elérhetővé tegyen, amelyek a valós igények alapján megkönnyítik az ügyintézést ügyfelei számára.