Panasza van? Segítünk!

Számunkra kiemelten fontos az Ön elégedettsége is.  Folyamatosan azon dolgozunk, hogy szolgáltatásaink minőségét javítsuk és ügyfeleink elégedettségét növeljük. Ha ennek ellenére mégis azt tapasztalja, hogy ez idáig problémáját nem sikerült megoldani vagy nem megfelelő érdemi válaszban részesült, úgy az alábbi űrlap kitöltésével panaszát jelezheti részünkre.

Biztosítani szeretnénk Önt arról, hogy a jelzett problémát a lehető legrövidebb időn belül kivizsgáljuk és igyekszünk arra megoldást találni.

Mikor érdemes panaszt tenni ezen a felületen?

  • Ha az NKM Energia Zrt. szolgáltatásaival kapcsolatos észrevételét már eljuttatta ügyfélszolgálatunkra, azonban a kapott válasz nem elfogadható minőségű az Ön számára, vagy
  • ha a felmerült probléma megoldása eddig nem volt sikeres, vagy
  • ha nem kapott 15 napon belül választ, vagy
  • ha azt tapasztalja, hogy tevékenységünk végzése során nem tettünk eleget a szerződésében foglaltaknak, vagy
  • ha jogszabályi kötelezettségünket nem teljesítettük, vagy
  • ha olyan anomáliára szeretné felhívni a figyelmünket, ami kiemelt jelentőséggel bír.

­

Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a bejelentési felület nem minősül hivatalos kapcsolattartási csatornának, ezért a joghatással bíró küldeményeket továbbra is a hivatalos címre kérjük továbbítani (ugyfelszolgalat@nkm.energy).

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.

*
+36
*
*
*
Fájlok kiválasztása
    Az Adatkezelési Tájékoztatót megismertem és elfogadom, az abban foglaltakra figyelemmel hozzájárulok adataim kezeléséhez és továbbításához.
    Az elküldéshez minden szükséges mezőt ki kell tölteni, a Küldés gomb csak abban az esetben lesz aktív.