Postai csekk

0001.01.01

A számlához kapcsolódó postai csekk bármelyik postán befizethető, vagy az iCsekk alkalmazással a számlán található QR-kóddal. Ha a csekk nem áll rendelkezésére, a számla összegét rendezheti online ügyfélszolgálatunkon vagy mobilappunkban bankkártyával vagy egyedi átutalással . Csekk kéréshez hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 474 9999-es számon 06 20, 06 30, 06 70 vagy 06 1 előhívóval, vagy igényeljen online.

Jó tudni

Csekkes befizetés esetén a teljesítés napjának az számít, amikor az összeg megérkezik az NKM számlájára, ezért érdemes legkésőbb a fizetési határidő előtt két nappal befizetni a csekket.

Ha sorban állás nélkül szeretné befizetni számláját, válassza csekkmentes fizetési módjainkat.

Váltson most NKM E-számlára!

Környezetbarát e-számla igénylésével számláit bármikor megtekintheti, és bankkártyájával akár ki is fizetheti online ügyfélszolgálatunkon, így a befizetéshez nem kell a postán sorban állnia. Az e-számla nem papíron érkezik, hanem elektronikus formában, amiről e-mailben értesítjük. 

E-számlára váltok