Nem lakossági ügyfeleinknek az alábbi linken érhető el az online ügyfélszolgálat:
NEM LAKOSSÁGI ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Panasza van? Segítünk!
Számunkra kiemelten fontos az Ön elégedettsége is. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy szolgáltatásaink minőségét javítsuk és ügyfeleink elégedettségét növeljük. Ha ennek ellenére mégis azt tapasztalja, hogy ez idáig problémáját nem sikerült megoldani vagy nem megfelelő érdemi válaszban részesült, úgy az alábbi űrlap kitöltésével panaszát jelezheti részünkre. Biztosítani szeretnénk Önt arról, hogy a jelzett problémát a lehető legrövidebb időn belül kivizsgáljuk és igyekszünk arra megoldást találni.
Mikor érdemes panaszt tenni ezen a felületen?
Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a bejelentési felület nem minősül hivatalos kapcsolattartási csatornának, ezért a joghatással bíró küldeményeket továbbra is a hivatalos címre kérjük továbbítani (ugyfelszolgalat@mvm.hu).
Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.