A weboldalon cookie fájlokat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Önnek. A weboldal böngészésével hozzájárul a cookie-k használatához.

Telefonos elérhetőségeink

 

Telefonos ügyfélszolgálat (Call Center)

Ha nem az online ügyintézést választja, telefonos ügyfélszolgálatunk az alábbi elérhetőségen fogadja hívását.


Augusztus 20-án telefonos ügyfélszolgálatunk zárva tart. Az augusztus 10-ei szombati munkanapon 8:00-tól 16:00 óráig várjuk ügyfeleink megkeresését.

06-20-474-9999, 06-30-474-9999, 06-70-474-9999, 06-1-474-9999  
hétfő, kedd, szerda, péntek 8.00-18.00
csütörtök 8.00-20.00

Ha Ön már szerződött ügyfelünk, a gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, készítse elő a felhasználási hely azonosítóját a számla utolsó oldaláról.

Panaszbejelentés 0-s gomb Gázszolgáltatással kapcsolatos ügyintézés 1-es gomb Áramszolgáltatással kapcsolatos ügyintézés 2-es gomb Adatvédelmi tájékoztató 3-as gomb Az országos földgáz- és áramszolgáltató, az NKM Energia Zrt. bemutatása 4-es gomb Angol nyelvű menüpont 5-ös gomb Rezsiutalvánnyal kapcsolatos tájékoztatás 6-os gomb
 
     
1-es gomb: földgáz 1-es gomb: Szerződéssel kapcsolatos ügyek 1-es gomb: Szerződéssel kapcsolatos ügyek        
2-es gomb: villamos energia 2-es gomb: Számlázással kapcsolatos ügyek  2-es gomb: Számlázással kapcsolatos ügyek         
  3-as gomb: Mérőállás rögzítése 3-as gomb: Mérőállás rögzítése        
  4-es gomb: Időpont-egyeztetés ügyfélszolgálati irodákba 4-es gomb: Időpont-egyeztetés ügyfélszolgálati irodákba        
  5-ös gomb: Biztosítások 5-ös gomb: Biztosítások        
  6-os gomb: Műszaki ügyintézés 6-os gomb: Műszaki ügyintézés        
  7-es gomb: Közös mérővel rendelkező társasházak 7-es gomb: Visszakapcsolás        
  8-as gomb: Általános ügyintézés és online ügyintézéssel kapcsolatos tájékoztatás 8-as gomb: Hibabejelentés        
  9-es gomb: Rezsiutalvánnyal kapcsolatos tájékoztatás 9-es gomb: Rezsiutalvánnyal kapcsolatos tájékoztatás        
 
     

 

Mérőállás bejelentés

Interneten: www.nkmenergia.hu/aram/meroallas

Vezetékes telefonról: 06 62 565 780 vagy a 06 80 82 81 80

Mobilról: 06 62 565 780

2019. április 1-jén módosult a vezetékes és mobiltelefonról történő mérőállás-rögzítés folyamata. A mérőállás rögzítését csak a diktálási időszakban tudjuk fogadni, hasonlóan az online ügyfélszolgálatunkhoz. A rögzítés során automata rendszerünk csak a mérő gyári számának utolsó 4 számjegyét mondja vissza a teljes gyári szám helyett. 

Hálózati és mérési ügyek

Az NKM Áramhálózati Kft. működési területén lévő közcélú hálózatot, csatlakozást, mérést érintő ügyekkel kapcsolatos tájékoztatásért kérjük, hogy keresse fel a www.nkmaramhalozat.hu honlapot.

Hibabejelentés:

(62) 565 881 (a hibabejelentés fogadást az NKM Áramhálózati Kft., mint elosztói engedélyes üzemelteti)

A hibabejelentés menüpontjai:

1. Közvetlen életveszéllyel kapcsolatos bejelentés

2. Hálózati károkozással kapcsolatos bejelentés*

3. Áramellátás hiányának bejelentése*

4. Közvilágítási hibával kapcsolatos bejelentés

*Az ügyintézéshez kérjük, készítse elő 10 számjegyű fogyasztási hely azonosítóját, amelyet áramszámlája utolsó oldalán, kiemelt vastag számmal talál!

Hálózati és mérési hibabejelentés:

Az NKM Áramhálózati Kft. működési területén felmerülő elosztóhálózatot érintő hibák bejelentését a 06 62 565 881 számon teheti meg. A hibabejelentéssel kapcsolatos részletes tájékoztatásért kérjük, keresse fel a www.nkmaramhalozat.hu honlapot.

Egyesül az NKM áram- és földgázszolgáltatója